Club mensen gezocht met een hart voor jeugdvoetbal

Op 24 augustus aanstaande zijn wij als vv Almkerk gastheer voor het 6e NL-Toernaments voorbereidingstoernooi.
Ook dit jaar zullen de teams op verschillende locaties gaan strijden voor de felbegeerde toernooiwinst maar daarnaast met het belangrijkste doel om dit natuurlijk als voorbereiding mee te nemen. Op elke locatie en bij elke leeftijdscategorie wordt er gespeeld onder hetzelfde concept.
In Almkerk zijn wij gevraagd het toernooi voor de JO13 te organiseren. Om dit in goede banen te leiden, zijn wij (jeugdcommissie en bestuur) op zoek naar een helpende hand. Wij zijn dringend op zoek vrijwilligers, die deze ochtend willen assisteren.
Wij zijn op zoek naar minimaal 6 vrijwilligers om het toernooi te organiseren. Zo zijn we op zoek naar scheidsrechters en toernooibegeleiders, maar hoe meer mensen zich opgeven des te groter de mogelijkheid om de taken goed te verdelen.
Heb je interesse of wil je eerst nog iets meer weten, neem dan voor 16 augustus contact op via WhatsApp met:
Erwin Wannet (06-51549759) en/of Martin Molhoek (06-29093039).